Mysigt värre

Jag gillar verkligen att använda ordet "mysigt", men det ordet beskriver verkligen min helg perfekt ~
 
Min gosiga vän Cecilia kom över på lördagen, så gick vi en timme ute i skogen och njöt av friska luften som jag aldrig får haha. Vi tog lite bilder och jag blev ju skit vacker, borde nog söka upp modell jobb helt ärligt/host host/
 
Men sen åt vi tacos och pratade om allting, verkligen allting. Nästan allting jag kan tänka mig att prata om pratade vi om, och det var väldigt god mat! Tacos är bara... heaveeeeen! Blev så mätt att jag ville bara lägga mig ned på mattan och somna hihi... Sen tog vi massa god glass, och även om Cecilia ville ha kolasås så föll hon för min chokladglass MOHAHA ingen kan stå emot den. Vi såg "The princess diaries",och jag tycker den är verkligen helt okej att se på när man inte känner för att se något Oscar nominerat, rekommenderar den till lördagskvällar
 
Vad gjorde vi sen... Vi satt nog bara i soffan och gick igenom massa fina pojkar som vi kan bara drömma om, sen gick vi ned och gjorde varm choklad och satt med ett tänt ljus klockan 2 på morgonen, det var underbart haha, så avslappnande
 
Senare så somnade vi kanske efter halv fyra efter jag skrämde henne med att grissnarka, och sedan skratta en kvart efteråt utan någon anledning, så ja jag hade en väldigt bra helg c:
 
En liten buskig jag
 
Vi gjorde scones till frukost och det var ren mumma, längesedan jag hade en god och långsam frukost

Cecilia har en blogg också den är super fin och cool titta in! www.suomela.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback