Min kväll

Åhhhhh haft en sååååå bra kväll!

Det bestod av detta;

- Kom till stan och mötte upp med Emelie, gick runt i Mitt i City
- Mötte sedan Elise och gick sedan för att äta på underbara Subway som var lika gott som alltid
- Prata massor och skratta hihihihiihi
- Köper dricka och godis till filmen
- Såg filmen sen och dog i slutet omg det var så bra förutom animeringen hahah
 
Så avslutade vi allting på Waynes och diskuterade filmen dåliga sidor och bra sidor. ^^ Kunde inte begärt för mer! En super bra onsdag helt enkelt, fast det känns som fredag...
 
 
 
 
Så overall så var det en underbar kväll som var super mysig! Ni är så goa ni två! ~ Asså min hals på bilden ovanför... Wtf hände, men vad jag tyckte om filmen tror jag att jag tar imorgon är skit trött så godnatt gosungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback