Hennie är hungrig

Ja rubriken passar väldigt bra i dagsläget
 
Är så hungriggggg orkar inte med någonting, och bloggen har varit ett av dem tyvärr. Jag får inte ihop bilder av dagen, men försöker verkligen ughh, känns som jag bara skyller ifrån mig. :(

Men jag hade en ass weird dröm inatt, drömde att jag och en "scout" grupp kom vilse i en skog, och hamnade i en ödestuga som var fylld med katter, och jag är inte så förtjust i katter som rivs så såklart rev alla och jag trodde vi skulle dö. För att överleva fick jag äta en minigroda, den studsade inuti min mun... *ryser* Och sen såg vi ett hopptorn som var som mcdonalds, så vi väntade på turister som kunde hjälpa oss, och resten kommer jag tyvärr inte ihåg men ja... Väldigt trevlig dröm hehe. 
 
Ni får den här fina bilden på himmelen, och den har allting med den här texten att göra BAII BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback