Hemma i goa Karlstad

Hallå där i datorrutan!
 
Nu är man hemma ifrån Göteborg. :) Har haft det jätte bra! Vi vann inte matchen men det spelar ingen roll, hade det kul ändå. Min match blev väldigt frustrerande för mig i slutet, för vi förlorade med endast två poäng. :( Ja, så det var synd men orkar inte lägga mer energi på det.

Sitter och försöker hitta någonting jag ska rita... Har ingenting att göra och känner att det börjar dra sig närmare jul, så man borde kanske komma igång med alla presenter... Eller så är det bara jag som tycker om att handla julklappar haha!
Föressten så spelade vi tennis klockan två på morgonen... Hahah man såg ingenting men det var super neice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback