Godmorgon och godnatt

Hej jag vet att jag är världens sämsta på att blogga, jag är ledsen allesammans
 
Det har varit en väldigt... stressig vecka. Ganska många dåliga punkter men inte så dåliga att jag vill gå och kasta mig i älven och flyta iväg till Norge eller något, har bara haft ganska mycket otur helt enkelt! Bussar har varit sena, skolans utvärderingar på arbete som man har gjort har inte kommit in, varit pank vid caféterian och sådana saker, små problem helt enkelt! Och att få bli photoshopad med Justin Bieber... ughh!
 
Men idag tog jag andra livmoderhalscancer sprutan! Gjorde faktiskt ont, och jag brukar inte vara så rädd för sprutor men just när vaccinet skulle tryckas in spändes hela kroppen, men hon som tog sprutan var som en dagisfröken och gjorde mig så lugn så! Berättade att hon hade samma frisyr som mig när hon var ung, ska jag ta det som en komplimang?

Aja, livet är ingenting att klaga på, imorgon ska jag iväg på match i Lerum med tjejerna, Aweeeeesome men nej nu ska jag sova hejdå jag måste verkligen bli bättre på att blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback