Finally done honey

Äntligen, dagen har dragit sig emot sitt slut. ^^

Sitter vid mitt skrivbord mätt och belåten efter en ceasarsallad jag och min mamma gjorde, eller nej jag satt vid datorn haha... Men vi kollade på slutet av hela Sverige bakar, och jag måste säga att det är verkligen ett "B" program. Seriöst allting de gör känns som jag kan göra om jag får tiden och ingrienserna till, och finalen var också såhär litet och fjuttigt jag bara: Vart är folket? Har de bjudit in folk också?!

Typ tio pers som satt och drack te man bara: Jaaa grattis du vann vem bryr sig
 
Nej men kul för henne som vann, skulle också vilja spendera en hel månad med att bara baka, någon som vill spendera en helg med mig och bara baka?

Usch, allt prat om bakning fick mig sugen... ~
 
Sov gott nu alla era galna choklad ätare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback