Klassresa

Heeeej mina fina små läsare! Jag har nyss kommit hem ifrån våran klassresa! Det var super kul och vi hade det massa mys. Vi åkte till Humlatorp som ligger vid Sunne, och solen sken verkligen över oss. Många blev brända kan jag säga! Men jag är så feg så jag smörde in mig.
Vi gjorde massa saker på bara en dag, så det kändes nästan som vi hade varit borta i tre dagar. Men det var ju så fint väder, så man ville inte slösa på en minut! Dessutom tog inte dagen slut, utan alla stannade uppe till solen kom upp. Eller vissa av oss, jag däckade i sängen klockan tre jag. Det var så skönt i sängen, och innan jag märkte det så hade jag somnat med min jacka och mjukis kläder på. Låg rakt över på dubbelsängen haha.
Sedan fyllde Jonathan år! Så han gav oss en show vid stranden, haha var inte beredd på det, men roligt var det! :D
Här kommer det massa bilder ifrån våran mysiga övernattning i Humletorp.
Fina flickor
Jonathan är trevlig mot kameran...
Andre tar första doppet av oss alla! Kallt men mycket friskt.
Ja du... Han är som han är. :)
Osminkad jag, och två trötta tjejer nedanför. Haha, Ida hon älskar gurka alltså!
Klockan slog tolv och då blev det show!
Haha zoomade in lite på hans ansikte, vattnet måste varit kallt.
Nu är jag super trött, ska duscha och äta köttbullar med lite simpsons. Men ändå haft det super kul! 9B äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback