Baka baka en liten kaka

Hejsan!
Jag vill egentligen inte blogga så himla mycket för jag vill helst lära mig hur man gör snygga text snitt och sånt innan, men jag tänkte att jag ändå kunde slänga in ett inlägg!
Idag har varit i skolan, TRÅKIGT
Vi går inte in påden delen.
Istället så tänkte jag prata om bakning! Jag har bakat som sagt idag. Skit kul, älskar att baka det är så underbart! Det vattnas i hela munnen bara tanken av något sött. Så idag gjorde jag och min vän chocklad muffins med hallon smörkräm ~
De här bilderna tog jag under tiden vi bakade, lite snabb slarv foton men aja. Snart ska vi toppa dem med våran fyllning, och det får ni se senare!
MUMS FILLIBABA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback