Regnig sommar, är inte förvånad

Hej Hej på alla!

Idag ska jag in till stan för att möta upp med min vän Emelie. ^^ Ska bli super kul! Inte sett henne sen vi slutade skolan. Ska också köpa en födelsedags present och en bikini. Har bara en för tillfället och vill ha en som jag kan bada mycket i, är trots allt ingen badkruka om man säger så! 

Vädret här är sådär. Igår var det super fint. Spelade tennis hela eftermiddagen med min kompis Anne. Det var väldigt kul. Äntligen får man röra på sig lite! Jag har sagt att jag ska börja jogga i sommar, men inte vet jag om det kommer hända... Jogging är inte alls min favorit sport. 

Aja, har det så bra nu resten av dagen! ~ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback