Regnbågs sugen som tusan

Omg... Jag vill baka något som in i bomben. Vill bara samla några kompisar och baka något fantastiskt och färgglatt, även om det känns omöjligt. Ugh... Men nu sitter jag här och är trött, och vill skriva till någon. 

Ska tvinga några att baka med mig, för hur gott ser inte det här ut?! Man blir helt vattnig i munnen bara man tittar på bilden. :c
Trodde också att det skulle bli fint väder idag, men icke. Det är moln över hela himmelen vilket är fis dåligt för jag gillar sol, men den kanske dyker fram snart. Annars har jag ingeting att göra den här dagen heller, så jag får försöka hitta på något roligt. ^^ ~

Alla sommarjobbar just nu också, vilket gör allting värre. Alla är upptagna! Vill ut och göra någonting men ingen kan, men ah. Får tvinga folk hihi ~
 

MUMS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback