Min lista!

Okej så jag hade inte mycket att göra denna morgonen, så jag fixade ihop den här listan! Lite saker vad jag ska göra i sommaren. Ska såklart göra tusen mer saker som inte fick plats i bilden, men ah... Här är lite grejer! ~

Sommaren är så grym och awsome, så det gäller att njuta medan den är här. ^^ 

Just nu har jag det ganska tråkigt. Har ingen att prata med för tillfället, ingen är uppe samtidigt som mig. Jag är en riktigt morgon människa, så jaf får väll skylla mig själv. Ska kanske spela lite tennis på våran bana här utanför, men annars får jag vänta tills Matilda kommer ikväll. Längtar! Annars får ni alla ha en bra dag, jag ska försöka hitta på något roligt att göra haha! 
 
Ska ni göra något speciellt i sommaren ni ser fram emot?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback