Soligt, helt själv

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera, känns inte riktigt som någon läser min blogg så har inte orkat uppdatera. Har i alla fall varit själv idag med min hund i detta strålande väder, och det var har varit faktiskt ganska skönt. 

Det var runt 20 grader hela dagen, högre vissa gånger. Jag satt ute en timme i början av dagen, men vid lunch tid bestämde jag mig för att gå ut med hunden en bit. Vi gick i en timme och halvtimme. ^^ Är ganska stolt, för jag brukar aldrig gå ut en sådan lång bit frivilligt, men idag kände jag bara för att gå ut! Det var super skönt, dessutom hade jag musik så det gick bra då. Buster tyckte det var skönt också!

Nu är säkert varenda själ på PIP, själv är jag inte så intresserad i just den musik changern, men skulle gärna gått för att få vara med alla människorna. Verkar som sköna typer där! 

Bilder ifrån dagen ~
Haha detta var jag efter duschen, var så otroligt varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback