Bränd men otroligt glad

Idag har det varit seriöst över 30 grader ute! :D 

Har varit otroligt skönt, har bränt mig men bryr mig faktiskt inte. Bara det blir brunt tills i morgon. Idag har vi mest liggat vid poolen och tagit det lugnt, vilket var skönt. Sedan åt vi asgod mat och så har vi tagit lite bilder i vattnet som jag kanske kommer ladda upp i morgon om jag har tid. 

Vi ska åka in till stan och shoppa lite tralalala, shoppa i Frankrike är ganska nice ~ Vet inte om jag kommer ha råd till så mycket men vem bryr sig! Det enda jobbiga är att Frankrike har Siesta mellan 13-15 på dagen, så man måste verkligen gå upp tidigt för att hinna handla och sådär. :/ Fast man ska inte klaga, vi har det väldigt skönt här och jag vill inte åka hem! Vill hem till mina vänner men inte till vädret kan jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback