Winter wonderland

Hela Sverige är täckt av snö, i alla fall Karlsad!

Är väldigt glad att snön är äntligen här, var rädd några gånger att den inte skulle komma. Men nu är den här, och jag hoppas att den stannar kvar tills Julen kommer. Åh, jag längtar verkligen efter julen! Maten, familjen, se julgranen och bara släppa varenda lilla problem man har i livet. Det är verkligen underbart! Så glad att vi har julen som högtid.
 
Idag har jag varit med mamma i stan och försökt att fixa lite mer julklappar, och jag fick köpt två till... Liiiiiite kvar fortfarande! Det var helt packat med folk, vilket inte är så konstigt eftersom det var lördag. Fick med mig ett par skor också, de ska jag försöka visa er imorgon! ^^ Lite för trött för att ta kort på dem nu tyvärr.
 
Senare bakade jag lite lussebullar med min brosha och hans flickvän, ni får bilder av det snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback