Magsjuka + jullov

Hallo hallo!

har inte blivit så mycket bloggande, men det kan vara pågrund att jag har fått magsjuka tyvärr. :( Fick det på julmorgonen och sedan har det suttit i tills nu, så det har varit att ligga i soffan och tittat på tv:n hela dagarna, så nu kan jag varenda reklam som går på tv!
 
Men idag drog jag mig ned på mellandagsrean med Emelie och Elise, men hittade ingenting tyvärr. SÅ MYCKET FOLK, kunde knappt andas och det tar bort lusten att vilja köpa någonting också. Kommer nog sluta med att jag köper någonting ifrån internett istället, finns mycket finare grejer där.
 
Men fick en fin skjorta a mamma i min julstrumpa! Kisses for you all!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback