Julstressen tar över

Hej hi hallå!

 Har faktiskt haft ganska mycket plugg den här veckan vilket är ganska ovanligt med tanke på att jag går media Estet. Men så ja, det har inte blivit mycket bilder mer... Jag sitter och gör ingenting och borde plugga, är med kompisar och stan och handlar Julklappar.
 
Någon mer som är snart klar med alla julklappar? Jag börjar snart bli klar! Känns jätte skönt, fast det känns som jag är den enda som tycker om att köpa till folk... Tycker folk att det är verkligen så jobbigt att köpa julklappar till folk? Ibland kan man ju undra.
 
Under min vecka har jag klarat av med;

- Råka förolämpa en butikägare genom att säga att bh:orna som låg i fönstret inte riktigt var min smak när hon stod bredvid mig
- Ramlat ned på sten när jag försökte ta mig igenom en grind
- Betalat alltför mycket på Ebay för två presenter ughhh måste kolla valutan nästa gång...

 Och det... var nog allt.
 
Vill få in er i julandan nu! Var föressten jätte mycket snö när jag vaknade blev överlycklig men inte när jag kom ut och det blåste så jag såg ut som ett isflak i ansiktet :-)
Älskar ni snö? Jag tycker det blir mer... acceptabelt med kyla när det är snö och inte bara frost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback