Julen är över

Nu är julen över! :( Jag kunde inte blogga igår för åkte till Norge och då fanns det inget internett, men jag säger det här nu; GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
 
En dag sen men det gör ingenting va? Min jul har varit superduper! Morgonen var helt och hållet hemsk, hade fått en kortvarig magsjuka, så var på toan hela morgonen så det var väll inte så roligt... Men sen kvicknade jag till, så vi kunde åka till Norge trots allt! När vi kom fram gjorde vi iordning oss och så träffade jag resten av släkten. Vi åt sjukt god mat, svensk julmat kan bara slänga sig i väggen kan jag säga haha!
 
Sen så satt vi och packade upp julklappar till kanske ett på morgonen, så hamnade jag i säng tre på morgonen. Så jag är extreeeeemt trött just nu, och det är fullspäckat schema idag så jag laddar bara upp... 
 
Men den här julen fick jag:
 
- En ritplatta ( NGGGHHHH KAN INTE VÄNTA PÅ ATT FÅ PROVA DEN )
- Massa skraplotter, vann 50 norska kronor yippie
- DKNY parfym ( It smelled like heaven )
- DKNY plånbok
- Strumpor
- En superfin klänning ifrån HM
- Armband
- Pengar
Ja... Det var det tror jag! Jag är i alla fall jätte nöjd. ^^
 
Bilderna är redigerade i Pixlr så mobba inte, har inte photoshop på denna tyvärr.
 
Buster och Mokki är inte riktigt den bästa kombinationen, eftersom Mokki är så snäll och söt och min hund är väll ja... Lite singel och desperat var vi tvungen att sätta henne i bur, men Buster låg alltid inne hos henne och väntade på att hon skulle få komma ut, kärlek det!
 
Min moster, mamma och mormor! Fina damer

Åt bästa julmaten omg ni vill inte tro, mer bilder kanske kommer över dagen men annars hälsar jag er en bra första juldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback