It's beginning to look like Christmas

Åhhh, veckan har varit fylld med stress stress stress!

Orkar inte riktigt gå in på detaljer, så jag berättar de postiva saker som har hänt! Var på fika idag med Emelie, Anne, och Mathilda. Var super mysigt, men fortfarande så kan jag inte tycka Melkers är ett bra café, det är ett mysigt ställe att sitta på men inte bra fika! Så gå inte till Melkers, om ni vill ha bra fika i alla fall.
Sen har jag haft en mysig bak/present byte med Henrietta i förrgår kväll. Vi bakade lussebullar, vilket blev supergoda sedan skulle vi göra en chokladkaka med kokosfrosting över, men så läste Henrietta fel på 175 g smör och 75 g smör... HAHA. Seriöst satt och tittade på smeten som bara rann och såg ut som ett badkar av smör.
 
Nu är det snart julavslutning, och jag kan inte vänta tills den dagen är här. Fredag, kom till mig!
 
Presenten jag fick av Henrietta, så underbart fint!
Så charmig. ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback