Året 2012

Imorgon är det nyår, tänk... Ett år har gått!
 
Personligen tycker jag att det har nästan gått alldeles för fort, och jag hänger knappt med! Men imorgon smäller det, och då startar vi om igen, och förhoppningsvis blir 2013 fylld med massa bra saker som inte 2012 hade! Undrar om jag kommer ha några nyårslöften... Bli en aktiv bloggare kanske? Eller sluta äta majonäs. Någonting av det.
 
Jag tänkte gå igenom lite höjdpunkter som har varit i mitt år, orkar inte gå igenom negativa saker för de är redan förbi nu! ^^ Så vi tar några höjdpunkter av året 2012, nu kör vi! Det går ifrån December och neråt haha, önskade jag kunde ha från andra hållet men aja
 
☆ December ☆
 Men det var väll julen som var höjdpunkten här. Åt god mat, haha alla mina höjdpunkter har med mat att göra... Och fick en ritplatta som jag hade önskat mig!
 
 
☆ September ☆
Här hände det mycket! Började på Gymnasiet, vilket var nog ett av de bästa som hände i året enligt mig. Allting är inte så bra egentligen, men jag fick träffa så mycket underbart nytt folk, och jag ändrade min hårfärg! Jag hade aldrig färgat förut så det var ett ganska stort steg enligt mig, och gissa om jag var nöjd? Förändringar är väldigt uppfriskande!
 
☆ Augusti 2012 ☆
Åkte till Skåne med Matilda och Amelia! Aldrig varit i Skåne men det var underbart där med stranden och kusten. badade mycket, solade och åt mat.
 
☆ Juli 2012 ☆
Åkte till Frankrike med Henrietta, och det var så sjukt kul! Vi badade, solade, åt sjukt god mat asså kunde inte äta svensk mat efter det. Tog cykelturer till stranden som i en film, och fick syn på en buffel! Asså fattar ni vilken panik jag hade? Trodde först att den var lös, och var beredd på att cykla för mitt liv, men det visade sig senare att den var faktiskt fastspänd, men Gud vad rädd jag var!
 
☆ Juli 2012 ☆
Min födelsedag, åh va bra den var! Trodde först att det skulle inte bli någonting, men allting blev fixat! Hem till mig kom Cajsa, Anna och Matilda och räddade min dag. Vi spelade tennis i stekheta solen, badade och hade nästan sönder min Iphone hehe... Och sen åt vi massa tacos till kvällens ände och kladdkaka.
 
☆ Juni 2012 ☆
SLUTADE NIAN! Åh, aldrig varit så glad förut. Spenderade den dagen med Adna och Cecilia återigen, och taggade på sommaren och att få börja på gymnasiet.
 
☆ Juni 2012 ☆
Åkte iväg en vecka till Norge och sommarjobbade med den här sötisen! Aldrig har det varit så kul att få måla hus. Massa skratt, pepsi flaskor och ligga i gräset helt utmattade efter massa jobb. Mådde bra då, även om jag inte fick av mig den vita färgen på en hel vecka haha!
 
☆ Mars 2012 ☆ 
Det var här är en bild då jag började umgås mer med Cecilia! Jag lärde känna henne igenom Adna, och efter denna lilla träffen är vi mycket bra vänner! Så happy att jag träffade henne efter all stalking på facebook och i verkligheten // ;;;)))
 
Nu kör vi på nyår, och kör hårt in i 2013 och är helt enkelt... Awesome?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback