2012 Lucia

Glad Lucia på er alla läsare!
 
Gick till halv fem idag på Lucia, och sedan var det träning. Tyvärr tänkte jag inte på att ta med mig kameran till skolan för att ta kort på lucian, men den var väldigt bra! Alla sjöng mycket fint, önskade jag också hade en strupe som deras
 
Men igår kväll var jag och lussevakade hos Isabelle och några andra. Det var väldigt mysigt! Mycket skratt och mycket gosigt folk, "mycket" är dagens ord från och med nu.
Men jag drog hem kanske runt halv två på morgonen, och skaffade mig fem timmars sömn! Dem timmarna ska jag ta upp nu hade jag tänkt... Så ni får sova gott! Hoppas det duger med lite mobilbilder för stunden.
 
Lucian som vi såg idag
 
Bilder ifrån lussevaken
 
Lilla sovhögen, känner att alla kommer hata mig för jag laddade upp dessa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stalker

Kan inte du göra mer vloggar? Dom var så sjukt bra och roliga! Kram!

Svar: Åhh va trevligt att höra! Jag kanske ska börja med dem igen, vi får se!
None None

2012-12-16 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback