Min tur i Skåne

Hej hå! 

Nu är man hemma ifrån Skåne. ^^ Var där i två dagar bara! Lite synd, hade viljat vara där lite längre kanske. Det var väldigt mysigt där. Jätte fint väder hela dagarna, och trevligt folk. Jag var där som sagt med två kompisar; Amelia och Matilda. 

Vi badade på en strand, eller strand och strand det fanns både en strand och en brygga. Använde nyss strand tre gånger i en mening... I alla fall där var vi och badade + solade. Jag brände mig faktiskt! Trodde inte det skulle bli så varmt, men det reste sig upp till 26 grader, och då brände jag mig allt. Inte så grovt som i Frankrike, men lite synbart faktiskt. Sen har vi varit och shoppat, har uppdaterat min underkläds låda lite, och är nöjd. Sedan köpte jag foundantion och puder, förhoppningsvis är de bra! Sedan åt vi massa god mat och såg en film som heter "The dictator". Jätte galen film, ganska rolig men sjuk kan jag säga haha! 

Ska köpa lite mer jag behöver på måndag. ^^ 
 Orkar inte redigera alla bilder sorryyyyyy! ~
 

Kommentarer
Postat av: Mellan <3

ååå herre vad vacker jag är !!! ^^ men annars tack för en rolig resa !! <3<3

2012-08-17 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback