Min dag på Sundsta Gymnasium

Sådär! Nu tänkte jag berätta om min första dag på Gymnasium.
Jag har valt Estet Media för er som inte visste det på Sundsta Gymnasiumet, och det är därför för jag älskar att fotografera och filma, samt skriva och redigera. Plus massa andra intressen men då kommer detta inlägget bli en mil långt... >_<'
 
På morgonen var jag väldigt nervös och frågade mamma hela tiden om allting såg bra ut, för jag kände mig så alldaglig. :/ Brukar ha mig lite mera än vad jag hade idag, så ja... Kände mig lite enkel men nu är det ingenting jag kan göra åt det. Sedan åkte jag iväg för att möta upp med Cecilia ( Hennes blogg http://suomela.blogg.se SKITSÖT ) och vi var båda nervösa som tusan, så vi gick sedan in till Aulan där alla skulle samlas och fördelas in i klasser. Vi ville gärna komma i samma klass, vi hade till och med skickat mail om det haha. Så kom uppropet... Jag var SÅ nervös. Jag liksom bad till gudarna! 
 
Och vi kom i samma klass! :D Blev super glad. Efter det gick vi iväg för att möta våra mentorer och resten av klassen. Jag fick bara prata med några andra tjejer i klassen, sedan så blev det inte så mycket mera. Såklart var många tysta, det är ju trots allt en helt ny klass med nya människor. ^^ Jag var också tyst i början. Men sedan fick vi göra lite övningar och sådär... Åt mat, gick runt och ja, sedan var dagen slut. Jag vet inte så mycket om min klass än, så hoppas imorgon att få bekanta mig lite mera med dem. :) 
 
Annars är jag jätte peppad på att få lära mig inom Estet media! 
 
Hur gick eran första dag? Var det lyckat? c:
Lite dåligare bilder hur jag såg ut... MEN AJA 

Kommentarer
Postat av: Milane

Vad härligt att din första dag blev bra! Jag går på Älvkullen jag(började precis IB) och känner detsamma. Längtar rentav till måndag för att lära känna klassen mer och så. Du verkar hur gullig som helst och jag tycker om din blogg. Kram!

Svar: Oh gud tack så mycket! Men om du ser mig är det bara att säga hej! Hihi, kanske lite svårt när det är så mycket folk men man vet ju aldrig. Ja, det ska bli intressant, det har bara gått två dagar så man ska inte döma än! Kram på dig med! c:
None None

2012-08-26 @ 00:08:04
URL: http://meandmilane.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback