Ihhhhhh!

Imorgon gäller det. Imorgon börjar jag på gymnasium. 
Ska börja i Estet media, vilket jag verkligen ser fram emot, men jag är så nervös... Allting slog mig inte förräns nu. Och här sitter jag, och tänker vad jag ska ha på mig. HAHA! Den första paniken. 

Här är det positiva med gymnasium!

- Nya människor 
- Ny skola
- Rutiner ( Ganska skönt mer rutiner i livet faktiskt när man har varit slö i två månader )
- Få lära sig saker som man faktiskt är intresserad i ( tex foto och fim )
- Få utmaningar som att göra ett speciellt foto eller film
- Får en chans att börja om 
 
Negativa... :(
 
- Gå upp tidigt
- Mycket hårdare jobb
- Dåliga lärare ( Förhoppningsvis får jag inga )
- Mycket press
- Stress 
- Och ja känslan att man har skola på sig... Ingen gillar väll den känslan att det ska vara skola varje dag.
 
Men annars ser jag verkligen fram emot det! Ska försöka hinna blogga innan jag går ochvisa vad jag tar på mig. ^^

Godnatt alla mina underbara läsare. <3

Kommentarer
Postat av: iingetnaamn ♥ 18 & gravid

Gud vilken söt klänning!

Svar: Tack så mycket! Köpte på HM :)
None None

2012-08-27 @ 18:38:27
URL: http://iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback