Hemma, och saknar Frankrike

Japp, nu är man hemma ifrån Frankrike. 

Jag saknar det så otroligt mycket. Jag saknade mina vänner här i Karlstad men inte vädret :( I Frankrike var det verkligen 30 grader varje dag, och man kunde sola och bada, äta hur mycket glass som helst och bara ta det lungt. Det var verkligen super skönt! Skulle kunna stanna där i en hel vecka till. 

Vi gjorde ganska mycket, inte direkt "stora" utflycktsfärder men vi hade det ändå så himla skönt! :D Vi solade vid poolen väldigt mycket, och badade så mycket. Jag älskar att bada! Ett av de bästa jag vet är att simma under vattnet, man känner sig så fri och lätt. Dessutom gillade Henrietta att bada lika mycket som mig så det var awesome! Många jag känner vill inte bada så ofta, kanske en gång... Jag badade typ fem gånger per dag haha! 

Jag kommer lägga upp lite vad vi gjorde dag för dag de här kommande dagarna. Förhoppningsvis, jag är så dålig på att uppdatera! :( Men jag hoppas att ni kan hålla ut med mig! 

Lite blandade bilder ~ 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad mysigt att vara i Frankrike! Jättejättefina bilder, och jag måste säga att du har så söt klädstil, jättefint!! :D

Svar: Ja det var verkligen! Men gud tack så mycket! :) Haha älskar att få sådana komplimanger!
None None

2012-08-31 @ 19:12:24
URL: http://www.juliasfotografi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback