Gangnam style in the house!

...Så lät det i mitt kök igår. Fick sådant himla sug på att baka någonting, så jag startade igång typ sju på kvällen! Satte denna låten på högsta volym och sjöng med även om jag inte har en aning om vad de sjunger om. :) Jag kanske är lite sen med den här låten, men har inte direkt orkat blogga om den haha! Denna är en "sommar plåga" som vi brukar kalla det här i Sverige, fast i Asien! Men såklart har den blivit känd i hela världen. ^^ Den är riktigt bra tycker jag, och sjukt rolig! 
 
Videon är ifrån Korea dessutom, är det någon som är intresserad i Koreansk musik? ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Milane

Gud vad roligt att du skriver om det, jag är en Koreanörd. Min kompis introducerade mig till det och nu är jag fast på musiken, serierna, filmerna, maten och allt typ. Lee min ho är snyggast!

Svar: Oh va kul! ^^ Jag har blivit en koreanörd ganska nyligen haha, och än så länge har jag bara sett en drama och blivit fast i en pojkgrupp, BIGBANG c:
None None

2012-08-27 @ 20:29:05
URL: http://meandmilane.tumblr.com
Postat av: Milane

Ja, bigbang är bra! Jag brukar mest lyssna på soundtrack från olika draman. Kan ge dig några tips på bra draman: Boys over flowers (om du inte har sett, det var den som fick mig att fastna. Min favorit!), You're beautiful (har fetaste soundtracket, superbra), Personal taste (gulligt drama) och Coffee Prince (seg i början men hoppa till typ avsnitt 8. Huvudpersonerna har bra kemi)

Svar: Coffe prince har jag sett! :D Den är super duper bra! c:
None None

2012-08-28 @ 17:00:30
URL: http://meandmilane.tumblr.com
Postat av: Milane

Ja vad kul! Är i slutet på den nu, hejar som satan på Han Kyul och Eun Chan men det andra paret är så tråkigt, haha.

2012-08-29 @ 18:24:04
URL: http://meandmilane.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback