Frankrike - Beziers

Godmorgon! 

Idag ska jag bara ta det lugnt! Funderar om jag ska träna men har ont i halsen så vi får se... Är sugen på att träna men vill inte vakna med dubbelt så ont i halsen och bara; Jaha det var ju värt träningen. 

Men annars ska jag på bio ikväll! The dark knight, alltså Batman. :) Har aldrig varit ett fan av själva Batman, men den är säkert bra! Folk har sagt hela tiden att den var super bra, så man får väll ge den en chans.
Här är lite bilder ifrån Beziers, en stad i Portoragnes ! ^^ 

Orkade inte redigera är laaaaat
 

Kommentarer
Postat av: sarah jordansson

Men vilka snygga skor!!! vad var det för märke??? :)

Svar: Ja verkligen! Jag vet faktiskt inte :( Det var bara ett par skor vi gick förbi, vi vågade inte kolla på priset för det var ganska dyrt. Förlåt! ;(
None None

2012-08-23 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback