Foundation

Godmorgon alla mina läsare! ^^ 

Idag är det verkligen jätte dåligt väder. Fast det är ändå mysigt att kunna stanna inne och bara ta det lugnt, fast jag får ångest när jag sitter alltför länge vid datorn. Ska kanske rita lite senare och ut på stan med mamma. Tycker det är kul att gå på stan med mamma, om vi bara kommer överens vart vi ska gå haha! Vi har båda lite olika smaker i affärer. :)
 
Påtal om stan så köpte jag dessa två i Skåne. Jag vet inte hur bra dem är, men det får vi se när skolan börjar! All mitt smink är slut, så det var dags att ta in lite nytt! Känns skönt. Jag kanske säger vad jag tycker om produkten när jag har börjat använda den! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback