En nervös men mysig dag

Idag vart jag på stan med min vän Cecilia! Oh, det var så mysigt. Vi pratade väldigt mycket om gymnasiumet och vad vi skulle ha på oss, haha båda hade lite panik. :) Jag vet nog vad jag ska ha på mig men får se imorgon, känns som allting kommer bara vara skit fult när jag väl vaknar upp och bara: UWÄÄÄHH JAG VILL INTE GÅ TILL SKOLAN 
 
Men ja, sedan åt vi på subway och satt där i kanske en timme och sedan gick vi runt lite mera och skojade hihi. 

Köpte denna pärlkrage som tyvärr inte passade min tröja som jag hade tänkt mig först, så ja buhu till det D:

Men sen... FICK JAG MITT BIGBANG THEORY SKAL OCH DET ÄR SÅ FINT <3
 
Vet ni vad ni ska ha på er på eran första dag i skolan? ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback