Ny videoblogg!

Hejsan hejsan!
Nu är den äntligen uppe! :) Nu var det såhär att videon ville inte komma upp igår så förlåt om jag säger söndag och sådant, för som sagt så gjorde han den här igår så ja, men jag orkar verkligen inte göra en ny så nu får ni nöja er med denna! :)
Vid en punkt är det väldigt ljust men man såg ingeting så jag var tvungen att lägga på lite special effekter haha. ^^
Hoppas ni gillar den! Den är lite dåligt filmat för som sagt jag filmade typ hundra gånger och till slut orkade jag inte bry mig längre.

Kommentarer
Postat av: sanna funeland # FOTO

AHAH, ÅH DU ÄR SÅ GO VÄNNEN!!!

2012-04-10 @ 11:55:57
URL: http://photosanna.blogg.se/
Postat av: Hennie Monclair

HAHAHA NEJ GUD JAG ÄR SKIT FUL du är go Sanna :D SAKNAR DIG REDAN

2012-04-10 @ 11:57:47
Postat av: Agnes

Var kommer toppen du visar ifrån? :)

2012-04-14 @ 15:58:40
URL: http://agnesostberg.blogg.se/
Postat av: Hennie Monclair

Sv: Den kommer ifrån HM! :D Om du menar den med blommorna och allting :) Den kostade 200 kr haha lite extra info :)

2012-04-15 @ 00:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback