Friends are the best

Heeeej förlåt för jag inte har bloggat mycket idag!
Har vart med kompisar hela dagen, så har inte riktigt kunnat blogga. Men gissa om jag har haft det kul?! :D
Först åkte vi hem till Adna, åt rainbow cupcakes, och sedan gick vid ned till ICA för att köpa taco grejer. Yeah, vi åt taco på en vardag. YEEEY.
Sedan har vi bara haft det allmänt roligt hemma hos mig och haft det mysigt. Man blir så glad av vänner, men samtidigt trött haha kan knappt hålla upp ögonen! Skrattat så mycket hela dagen så jag vet inte vad.
Här får ni lite bilder vi tog under dagen ~ Inte topp foton men det får duga!
Jag hade faktiskt gissat på att det skulle bli två hundra kronor medan jag betalade, och sedan så hade jag rätt! Haha, där ser man vilket matte snille man är. :)
Vi lockade håret på varandra, tyckte jag såg lite ut som en prinsessa tihi!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag lägger ut dom som vanligt. Eller, jag kanske inte riktigt förstod din fråga. Berätta exakt hur du menar.

2012-04-11 @ 17:00:47
URL: http://agnesostberg.blogg.se/
Postat av: Hennie Monclair

Nej men lägger du ut dem ifrån din mobil eller lägger du in alla giffar in till datorn via sladd och sedan lägger ut dem på bloggen?

2012-04-11 @ 23:20:51
URL: http://monclair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback